Isnin, 13 Ogos 2012

sia-sia saja

hari ini 13.08.12 hari yang sungguh meletihkan.kerana banyak melakukan perkara yg sia2 sprti main bola dlm kelas,turun naik tangga tapi x belajar pun.letih bercampur dgn dahaga krana puasa.. aduh!!!! sakitnya kaki ku ni.... kau nak thu x sebab ape..disebabab kan main bola tadilah.... nak jadi ke crita nya aku nak tandang dah bola 2 tapi kawn aku gi sepak dari belakang terus ke kaki ku ohhhhhhhhhhh.....nasib lah badan.

Ahad, 12 Ogos 2012

bila aku jatuh cinta

sudah lame aku inginkan dia...... pada suatu hari aku cuba untuk memikat dia... usaha aku berjaya.   
 kami start hubungan kami dengan baik tetapi hubungan itu tidak lame.. pade mula2 nya dia diam. aku menghatar sms dia berkali2 tetapi dia x membalas dan aku cuba call dia x jawab jugak.....
aku berasa hairan dan aku rasa macam x sedap hati... aku rasa aku ada buat silap..aku cuba mengenangkan setiap perlakuan atau perbuatan aku selama ini.... tetapi ingatan tidak menjelma dalam minda ku yang lemah ini... tetapi sudah lama aku x berkomunikasi dgan dia...dan yang terbaru ini aku menghatar mesej ikut fb tetapi dia x menjawab........... akhir kata dri aku ingin meminta maaf kepada dia dan selamat hari raya maaf zahir dan batin dri sya.......